Гарантії

Ми дбаємо про те, щоб товари, придбані в інтернет-магазині helena.ua, служили надійно і довго. Для наших покупців - найкращий сервіс!
На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін 2-х тижнів.
Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу). 

Обмін або повернення товару здійснюється через пошту з попереднім узгодженням з нашими консультантами тільки при наявності чека на даний товар.  Повернення грошей можливе в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів. Спосіб повернення грошей також обговорюється з нашими консультантами.

100% повернення* грошей якщо не підійшов розмір

Якщо Вам не підійшов розмір виробу чи з інших причин ви хочете повернути товар ми без проблем повернемо гроші будь-яким зручним для Вас способом. Для цього потрібно зв'язатися з нашим консультантом за телефонами (067) 380-14-00, (050) 376-82-22, (063) 380-14- 00.

 

Порядок повернення товару:

  1.  Переконайтеся в збереженні й цілісності заводської упаковки товару, якщо така є. На товарі не повинно бути слідів використання, повинні бути збережені всі ярлики і чек.

  2. Повідомте нашому консультанту про Ваш намір повернути товар.

  3. Заповніть заяву на повернення яке знаходитися в посилці з іншими документами. Якщо бланк заяви загублений Ви можете його закачати і заповнити вручну - завантажити. Також прикладіть до заяви копію паспорта, чек і накладну Нової пошти.

  4. Надішліть товар через Нову Пошту за адресою м Хмельницький Склад № 3, одержувач - ФОП Кушнір Петро Вікторович.

  5. Повідомте нашому консультанту номер декларації який Вам видадуть на Новій пошті. Тільки за номером ми можемо отримати Вашу посилку.

  6. Після отримання повернення ми зв'яжемося з Вами і обговоримо всі питання пов'язані з обміном або способом повернення грошей.

Якщо повернення або обмін відбувається через нашу помилку (вислали Вам не той товар, колір, брак) ми оплачуємо послуги Нової пошти (повернення грошей на карту банку або поповнення рахунку).

У разі обміну по іншим суб'єктивних причин (не підійшов розмір, не подобається колір, ...) відправлення товару до нас оплачується за Ваш рахунок, а доставку нового оплачуємо ми, але тільки перший раз. Усі наступні обміни за рахунок покупця!

При відправленні нам посилки в жодному разі не вказуйте накладений платіж. Це пов'язано з тим, що наш кур'єр не може оглянути товар і розплатитися за нього на складі Нової Пошти. Після отримання повернення ми зв'яжемося з Вами і обговоримо всі питання пов'язані з обміном або способом повернення грошей.

 

Обмін і повернення товарів протягом перших 14 днів після покупки:

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживача», покупці нашого інтернет-магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки.
Будь ласка, зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей. А також повинні бути збережені: повний комплект товару, цілісність і всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування. Порушення будь-якого з цих пунктів залишає за нами право відмовити Вам в обмін або поверненні товару.
Якщо товар знаходиться в неробочому стані, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
Обмін або повернення товару здійснюється в нашому офісі або через пошту з попереднім узгодженням з нашими консультантами тільки при наявності чека на даний товар. При поверненні товару в офісі потрібно мати при собі паспорт. Повернення грошей можливе в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів. 

 

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)

 

- Закон України «Про захист прав споживачів» N 1023-XII від 12.05.1991 (в чинній редакції, з урахуванням змін, внесених Законом України N 2741-VI від 02.12.2010 р);

- Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р,

- Порядок відпуску лікарських засобів і виробів медичного призначення з аптек та їх структурних підрозділів, затверджений Наказом Міністерства охорони здоров'я України № 360 від 19.07.2005 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20.07.2005 за № 783/11063;

Продовольчі товари, лікарські засоби, предмети сангігієни.

      Непродовольчі товари:

- фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір корсетні товари;

- парфюмерно-косметичні вироби;

- перо-пухові вироби;

- дитячі іграшки м'які;

- дитячі іграшки гумові надувні;

- зубні щітки;

- мундштуки апарати для гоління;

- помазки для гоління;

- гребінці, гребінці і щітки масажні;

- сурдини (для духових музичних інструментів);

- скрипкові підборіддя;

- рукавички;

- тканини;

- тюлегардинні і мереживні полотна;

- килимові вироби метражні, білизна натільна;

- білизна постільна;

- панчішно-шкарпеткові вироби;

- товари в аерозольній упаковці;

- друковані видання;

- лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція;

- пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником);

- аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом;

- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);

- товары для новорожденных (пеленки, соски, бутылочки для кормления и т.п.);

- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо);

- ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням;
- пошкодження, що виникли при недотриманні режиму прання, сушки делікатних виробів;
- пошкодження, що виникли через особливості носіння виробів клієнтом (потертості).
 

* - без урахування комісії банку.