Запитання та відповіді

 

1. Як зареєструватися на сайті?

У правому верхньому кутку, на кожній сторінці сайту є активна кнопка «Реєстрація», натискаючи яку на екрані з'являється вікно для введення всіх необхідних контактних даних: ПІБ, дати народження, телефону та електронної пошти. Для створення нового облікового запису Вам потрібно заповнити всі необхідні поля і в кінці натиснути активну кнопку «Реєстрація», після чого на Вашу електронну пошту прийде пароль для входу в особистий кабінет. Щоб увійти в свій обліковий запис Вам необхідно натиснути активну кнопку «Вхід«, яка також знаходиться в правому верхньому куті сайту, прописати у відповідних рядках свою електронну пошту, отриманий пароль від helena.ua і натиснути кнопку «Увійти». Якщо ж Ви є користувачем таких соціальних мереж, як Facebook або Google+, реєстрацію на нашому сайті можна провести через Ваш аккаунт, натиснувши на відповідну кнопку і увівши свій логін та пароль, як при вході на особисту сторінку з соцмережі.

2. Якщо Ви забули свій пароль входу, як його можна повернути?

Новий пароль можна отримати на сторінці входу в «Особистий кабінет», клікнувши на посилання «Дізнайтеся як отримати новий пароль» і дотримуючись подальших інструкцій. Новий пароль входу прийде Вам на електронну пошту або SMS.

3. Чи можна внести зміни в свої адресні дані, заведені при реєстрації?

Так, внести зміни можна. Для цього Вам необхідно після входу в свій особистий профіль, ще раз клікнути на посилання «Особистий кабінет», внести необхідні зміни і натиснути кнопку «Зберегти».

4. Чи можна здійснювати покупки без реєстрації?

Так можна. Після заповнення корзини, Вам необхідно оформити замовлення, вказавши свої контактні дані і натиснути кнопку підтвердження, після чого з Вами зв'яжеться наш онлайн-консультант. Але все-таки, ми рекомендуємо всім нашим клієнтам реєструватися на сайті, оскільки у вас з'явиться безліч переваг. Зареєструвавшись в нашому інтернет-магазині Ви одночасно стаєте учасником бонусної системи лояльності для постійних клієнтів і завжди будете в курсі наших нових надходжень, акцій і розпродажів, завдяки регулярній емейл-розсилці.

5. Як правильно підібрати розмір?

У картці кожного товару є посилання «Як вибрати розмір?», клікнувши на яке, на екрані з'являється таблиця розмірів. Замірявши свої параметри Ви легко зможете визначиться з необхідним Вам розміром. Крім того, для більшої зручності, в додатковому описі до товару вказується довжина самого виробу від лінії талії (сукні, сарафани і.т.д.), довжина по спинці (блузи, топи і.т.д.) або загальна довжина (спідниця , брюки і.т.д.).

6. Скільки триває доставка замовлення?

Всі замовлення відправляються службою доставки «Нова пошта», термін виконання залежить від місця розташування одержувача - зони доставки. В середньому 1-2 робочих дні.

7. Як написати відгук про товар?

У нижній частині сторінки картки товару під його описом знаходиться рядок «Коментарі». У цьому рядку Ви можете залишити будь-який свій відгук щодо цього товару. Якщо Ви не ввійшли до свого кабінету, система попросить спочатку ввести Ваше ім'я і електронну пошту, а потім відправить відгук на сторінку.

8. Скільки коштує доставка?

Доставка замовлення оплачується клієнтом згідно тарифів перевізника при отриманні. Доставка замовлень від 2000 грн БЕЗКОШТОВНА.

9. Чи можлива оплата замовлення через Приват24?

Так, така оплата можлива. В меню «Всі послуги» - «Платежі» - «по Україні», Ви заповнюєте всі реквізити платежу (в нашому СМС-повідомленні будуть всі необхідні дані) і призначення платежу- «оплата згідно із замовленням № ...», комісія за платіж згідно тарифів банку.

10. Чи можливий обмін або повернення замовлення?

Так, можливий. Можливість обміну товару (інший колір, розмір, інша модель і.т.д.) або його повернення існує на протязі 14 днів з моменту доставки одержувачу. При цьому Ви заповнюєте документ із зазначенням причини повернення (обміну), який відправляється Вам разом із замовленням.