Нас запитують - ми відповідаємо!

1. Як зареєструватися на сайті?

У правому верхньому кутку, на кожній сторінці сайту є активна кнопка «Реєстрація», натискаючи яку на екрані з'являється вікно для введення всіх необхідних контактних даних: ПІБ, дати народження, телефону та електронної пошти. Для створення нового облікового запису Вам потрібно заповнити всі необхідні поля і в кінці натиснути активну кнопку «Реєстрація», після чого на Вашу електронну пошту прийде пароль для входу в особистий кабінет. Щоб увійти в свій обліковий запис Вам необхідно натиснути активну кнопку «Вхід«, яка також знаходиться в правому верхньому куті сайту, прописати у відповідних рядках свою електронну пошту, отриманий пароль від helena.ua і натиснути кнопку «Увійти». Якщо ж Ви є користувачем таких соціальних мереж, як Facebook або Google+, реєстрацію на нашому сайті можна провести через Ваш аккаунт, натиснувши на відповідну кнопку і увівши свій логін та пароль, як при вході на особисту сторінку з соцмережі.

2. Якщо Ви забули свій пароль входу, як його можна повернути?

Новий пароль можна отримати на сторінці входу в «Особистий кабінет», клікнувши на посилання «Дізнайтеся як отримати новий пароль» і дотримуючись подальших інструкцій. Новий пароль входу прийде Вам на електронну пошту або SMS.

3. Чи можна внести зміни в свої адресні дані, заведені при реєстрації?

Так, внести зміни можна. Для цього Вам необхідно після входу в свій особистий профіль, ще раз клікнути на посилання «Особистий кабінет», внести необхідні зміни і натиснути кнопку «Зберегти».

4. Чи можна здійснювати покупки без реєстрації?

Так можна. Після заповнення корзини, Вам необхідно оформити замовлення, вказавши свої контактні дані і натиснути кнопку підтвердження, після чого з Вами зв'яжеться наш онлайн-консультант. Але все-таки, ми рекомендуємо всім нашим клієнтам реєструватися на сайті, оскільки у вас з'явиться безліч переваг. Зареєструвавшись в нашому інтернет-магазині Ви одночасно стаєте учасником бонусної системи лояльності для постійних клієнтів і завжди будете в курсі наших нових надходжень, акцій і розпродажів, завдяки регулярній емейл-розсилці.

5. Як правильно підібрати розмір?

У картці кожного товару є посилання «Як вибрати розмір?», клікнувши на яке, на екрані з'являється таблиця розмірів. Замірявши свої параметри Ви легко зможете визначиться з необхідним Вам розміром. Крім того, для більшої зручності, в додатковому описі до товару вказується довжина самого виробу від лінії талії (сукні, сарафани і.т.д.), довжина по спинці (блузи, топи і.т.д.) або загальна довжина (спідниця , брюки і.т.д.).

6. Скільки триває доставка замовлення?

Все заказы отправляются службой доставки «Новая почта», срок выполнения зависит от места расположения получателя — зоны доставки. В среднем 1-2 рабочих дня.

7. Як написати відгук про товар?

У нижній частині сторінки картки товару під його описом знаходиться рядок «Коментарі». У цьому рядку Ви можете залишити будь-який свій відгук щодо цього товару. Якщо Ви не ввійшли до свого кабінету, система попросить спочатку ввести Ваше ім'я і електронну пошту, а потім відправить відгук на сторінку.

8. Скільки коштує доставка?

Доставка замовлення по Україні коштує 50 грн. Але якщо Ви здійснюєте передоплату через банк, вартість доставки товару в такому випадку становитиме 30 грн.

9. Чи можлива оплата замовлення через Приват24?

Так, така оплата можлива. В меню «Всі послуги» - «Платежі» - «по Україні», Ви заповнюєте всі реквізити платежу (в нашому СМС-повідомленні будуть всі необхідні дані) і призначення платежу- «оплата згідно із замовленням № ...», комісія за платіж згідно тарифів банку. При такому способі оплати Ви також економите на доставці - вона становитиме 30 грн.

10. Чи можливий обмін або повернення замовлення?

Так, можливий. Можливість обміну товару (інший колір, розмір, інша модель і.т.д.) або його повернення існує на протязі 14 днів з моменту доставки одержувачу. При цьому Ви заповнюєте документ із зазначенням причини повернення (обміну), який відправляється Вам разом із замовленням.